Kulatý stůl na téma - jednání se zájemcem a uzavírání smlouvy

8 hod

O kurzu

NOVINKA 2024

Hodily by se Vám nápady kolegů napříč službami, jak zlepšit a zefektivnit proces jednání se zájemcem? Hledáte inspiraci, jak zájemcům srozumitelně vysvětlit pravidla spolupráce, a jak nejjednodušeji zjistit jejich očekávání a potřeby? Nejste si jistí, že proces uzavření smlouvy máte nastavený dobře, jednoduše a srozumitelně? Chcete se dozvědět, jak se s touto problematikou vypořádali kolegové z jiných služeb?

Při kulatém stole se budeme věnovat těmto otázkám:

  • jak nastavit efektivně proces jednání se zájemcem (jak často a s kým vším jednat?),
  • inspirace na zjišťování potřeb zájemce (rozdíl mezi potřebami, přáními, očekáváními),
  • obsah vnitřních pravidel,
  • obsah smlouvy tak, aby byl účelný a nemusel se často dodatkem měnit,
  • a vše další, co Vás k problematice zajímá.

Kulatý stůl moderuje Mgr. Milena Koubková, lektorka Diakonické akademie a zkušená metodička.

Kulatý stůl není vhodný pro ty, kteří se nechtějí diskuze účastnit a chtějí jen poslouchat ostatní.

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Kulatý stůl je formou on-line přes aplikaci zoom, potřebujete notebook s kamerou a mikrofonem a dobrý internet.
Před kulatým stolem nabízíme zkoušku spojení, na které Vám pomůžeme odstranit případné technické problémy s připojením.

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Milena Koubková

Doporučený počet účastníků

8 - 10

Jarní cena

1.990 Kč

Manažer/ka kurzu

Eva Provazníková

Telefon: 739320819

E-mail: eva.provaznikova@diakonicka-akademie.cz

Čas konání

8:30 - 15:30

Reference od účastníků

Děkuji za úžasnou moderátorku Milenu , která dokázala hned v úvodu navodit skvělou atmosféru pro diskuzi.