Průvodce krizovou intervencí

služby prevence, služby pro lidi s postižením, služby pro seniory

16 hodin (2 dny)

Termíny

30.3. 2020
30. - 31. 3. 2020 Přihláška
4.6. 2020
4. - 5. 6. 2020 Přihláška

O kurzu

Komunikace s klientem v mezní životní situaci, je velmi specifická. Pokud na takovou situaci nejste připraveni, můžete snadno udělat chybu – přebírat na sebe odpovědnost za klienta, nechat se manipulovat, dělat si výčitky, že jste pro klienta neudělali dost atd.

Co se v kurzu naučíte:

  • ujasníte si, co je krize, a dokážete rozlišit jednotlivé typy krizí
  • seznámíte se s jednotlivými fázemi krize, s vyrovnávacími mechanismy člověka v krizi a naučíte se rozpoznat tělesné příznaky a emoce v krizi
  • dozvíte se, jak nastavit hranice při komunikaci s člověkem v krizi a jak se bránit manipulaci
  • seznámíte se s technikami a fázemi krizového rozhovoru
  • pod supervizí lektorky si vyzkoušíte vedení krizového rozhovoru na modelových situacích
  • získáte větší jistotu a profesionalitu při jednání s lidmi v krizi, dokážete jim účinněji pomoci a posílíte svoji dovednost udržet si zdravý odstup

Kurz vedou lektorky z Krizového centra SOS Diakonie. Přečtěte si rozhovor s  PhDr. Annou Stodolovou, jednou z lektorek.

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

16 hodin (2 dny)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Michaela Kopečková,  PhDr. Anna Stodolová, Mgr. Soňa Pančochová

Doporučený počet účastníků

8 -12

Jarní cena

3.390 Kč

Podzimní cena

3.490 Kč

Manažer/ka kurzu

Miroslav Strnad

Telefon: 734 647 185

E-mail: miroslav.strnad@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.