Přišel k nám nový klient...

8 hodin (1den)

Termíny

3.5. 2021
18.11. 2021

O kurzu

Dojem, který na nového klienta udělá první setkání s pečovateli či asistenty, je velmi důležitý pro nastavení další spolupráce. Pro samotného pracovníka však první setkání nebývá vždy jednoduché. Nový klient i jeho rodina často komunikují pod tlakem emocí, které by měl pracovník zvládnout, nastavit vstřícnou atmosféru, předat základní informace a některé naopak získat.

V prakticky laděném kurzu zjistíte, proč na nás lidé působí různě a jak na lidi kolem sebe působíte Vy. Na modelových příkladech si vyzkoušíte komunikaci s klienty i rodinnými příslušníky v různých situacích a dozvíte se, jak pomocí správné verbální i neverbální komunikace přispět k nastavení dobré spolupráce s klientem.

Co se v kurzu naučíte:

  • co všechno ovlivňuje naši komunikaci s novými klienty, podle čeho posuzujeme druhé lidi a oni nás – uvědomíte si svoje silné i slabé stránky
  • komunikaci v emočně vypjatých situacích
  • jak klienta uklidnit, vyjádřit mu podporu a motivovat ho ke spolupráci
  • získáte větší sebejistotu při jednání s novými klienty a dokážete lépe zvládnout nepříjemné situace

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Petra Suchánková

Doporučený počet účastníků

8 - 12

Jarní cena

2.090 Kč

Podzimní cena

2.090 Kč

Manažer/ka kurzu

Mgr. Alena Faberová

Telefon: 734 647 185

E-mail: alena.faberova@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.

Reference od účastníků

  • Skvělý a příjemný projev lektorky - milá a pozitivní osobnnost.

  • Díky za cenné rady, jak aktivně naslouchat klientům, být asertivní a mít pevný postoj při komunikaci. Ráda bych využila vše, co nám paní lektorka řekla a trpělivě vysvětlovala.

  • Paní lektorka byla lidská, výborná, opravdu jsem se nenudila.

  • Příjemné setkání. Úžasná, pozitivní a milá lektorka.

  • Kurz byl úžasný, skvěle zpracovaný, no prostě dokonalý.