Efektivní komunikace se žadatelem o sociální službu

16 hodin (2dny)

O kurzu

„První dojem dvakrát neuděláš“, říkaly naše babičky, a v sociálních službách to platí dvojnásob. Jednání se zájemcem (standard č. 3) bývá velmi často tímto prvním kontaktem a může zásadním způsobem ovlivnit další průběh služby – ať pozitivně nebo negativně – i dobré jméno pracovníka a zařízení na veřejnosti.

Pracovník, který umí vést rozhovor klidně a v příjemné atmosféře, cíleně, umí se správně zeptat a aktivně naslouchat, získá velmi rychle všechny informace, které potřebuje k profesionálnímu posouzení, zda je pro zájemce požadovaná služba vhodná, i k nastavení individuálního plánu případného budoucího klienta (propojení standardu č. 3 a 5).  V kurzu, který vede zkušená lektorka a inspektorka kvality, je maximálně 12 účastníků, aby byl dostatek prostoru si všechno, o čem se budete učit, prakticky vyzkoušet a natrénovat.

Co se v kurzu naučíte:

  • ujasníte si a přesně pochopíte požadavky kritérií standardu č. 3
  • prakticky si vyzkoušíte vedení rozhovoru se zájemcem a získáte tipy, jak efektivně a rychle zmapovat jeho skutečné potřeby
  • na základě zjištěných informací dokážete pro zájemce vybrat nejvhodnější službu a profesionálně mu poradit
  • dozvíte se, jak využít získané informace pro základ individuálního plánu případného budoucího klienta
  • budete profesionálnější, ušetříte čas a podpoříte dobré jméno svého zaměstnavatele

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

16 hodin (2dny)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Eva Provazníková; Bc. Pavlína Tonarová, DiS.

Doporučený počet účastníků

8-12

Jarní cena

3.390 Kč

Podzimní cena

3.490 Kč

Manažer/ka kurzu

Miroslav Strnad

Telefon: 734 647 185

E-mail: miroslav.strnad@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.