Time Management pro sociální a vedoucí pracovníky v sociálních službách

16 hodin (2 dny)

Termíny

3.5. 2023
3. - 4. 5. 2023 Přihláška
28.6. 2023
28. - 29. 6. 2023 Přihláška

O kurzu

Mít čas na všechno, co je třeba udělat, a pracovat v pohodě a bez zbytečného stresu je sen většiny pracovníků nejen v sociálních službách. Řídit čas nelze, řídit sebe ano.

Kurz Vám pomůže utřídit si priority, objevit vaše časové rezervy a zaměřit se na důležité úkoly. Získáte řadu tipů, jak účelně plánovat svůj čas i jak to dělat, aby vaše plány vycházely. Dostatek prostoru je věnován i problematice delegování úkolů, které může být výrazným zdrojem času pro každého vedoucího pracovníka.

Co se v kurzu naučíte:

  • postupy a techniky, které vám umožní lépe využívat pracovní čas
  • rozvinete svoje schopnosti určovat priority úkolů na základě jejich důležitosti a naléhavosti
  • osvojíte si zásady plánování času, a tím dokážete lépe organizovat práci sobě a svým podřízeným
  • pochopíte důležitost delegování úkolů jako zdroje vlastního času a dozvíte se, jak správně delegovat

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

16 hodin (2 dny)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Jiří Nejedlý

Doporučený počet účastníků

8 - 12

Jarní cena

3.890 Kč

Podzimní cena

3.890 Kč

Manažer/ka kurzu

Renata Andršová

Telefon: 733 167 715

E-mail: renata.andrsova@diakonicka-akademie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.

Reference od účastníků

  • Každá informace, doporučení, zkušenost a následná sdílení s ostatními účastníky kurzy byly pro mě velice přínosné.

  • Uvědomil jsem si, že všichni máme stejně času, ale různě ho umíme využívat…

  • Uvědomění, že je potřeba řadit úkoly dle priorit, a to co spěchá, nemusí být vždy priorita.

  • Co bych chtěla uplatnit v praxi: náročné činnosti dělat v době, kdy mám nejvíce energie a nesměřovat je na konec pracovní doby! Stanovit si priority a budovat si návyky.

  • Srozumitelné, zábavné, praktické, užitečné. A dobře odlektorováno!

  • Chtěla bych v praxi uplatnit mnoho poznatků z kurzu, ale zároveň si uvědomuji a také na to paní lektorka upozornila – doporučila, abychom začínali postupně, malými změnami. I malá změna, pokud vytrváme, s sebou přinese změny další – na toto se moc těším. Veliký přínos pro mě má samotné plánování a především delegování určitých úkolů. Díky tomuto setkání jsem si řadu věcí ujasnila, sama sobě vysvětlila a utřídila. 

  • Uvědomila jsem si, že řízení času  není o rychlosti, ale o efektivnosti.  A být efektivní neznamená pracovat mnoho, ale pracovat na správných věcech a v klidu.  A mít správně nastavené priority a myslet na to, že opravdu některé činnosti můžu delegovat na ostatní. Že nemůžu být ten „Superman“, který všechno zvládne sám a ještě pomůže ostatním.

  • Lektor byl fakt výborný. K věci, zaujal, dobré tipy, entuziasmus, výborné písemné materiály. Super.

  • Celý kurz byl pro mě velmi prakticky přínosný a chtěla bych vyzdvihnout profesionalitu lektora, který s námi probíral jednotlivě a detailně naše pracovní povinnosti, a dával nám hned doporučení a tipy, jak naši situaci zlepšit.