Termíny
O kurzu
Mít čas na všechno, co je třeba udělat, a pracovat v pohodě a bez zbytečného stresu je sen většiny pracovníků nejen v sociálních službách. Řídit čas nelze, řídit sebe ano.
Kurz Vám pomůže utřídit si priority, objevit vaše časové rezervy a zaměřit se na důležité úkoly. Získáte řadu tipů, jak účelně plánovat svůj čas i jak to dělat, aby vaše plány vycházely. Dostatek prostoru je věnován i problematice delegování úkolů, které může být výrazným zdrojem času pro každého vedoucího pracovníka.
Co se v kurzu naučíte:
- postupy a techniky, které vám umožní lépe využívat pracovní čas
- rozvinete svoje schopnosti určovat priority úkolů na základě jejich důležitosti a naléhavosti
- osvojíte si zásady plánování času, a tím dokážete lépe organizovat práci sobě a svým podřízeným
- pochopíte důležitost delegování úkolů jako zdroje vlastního času a dozvíte se, jak správně delegovat
Rozsah kurzu
16 hodin (2 dny)
Místo konání
Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2
Akreditace
MPSV
Lektor/ka
Jiří Nejedlý
Čas konání
9:00 - 16:30 hod.
Reference od účastníků
-
Každá informace, doporučení, zkušenost a následná sdílení s ostatními účastníky kurzu byly pro mě velice přínosné.
-
Uvědomil jsem si, že všichni máme stejně času, ale různě ho umíme využívat…
-
Uvědomění, že je potřeba řadit úkoly dle priorit, a to co spěchá, nemusí být vždy priorita.
-
Co bych chtěla uplatnit v praxi: náročné činnosti dělat v době, kdy mám nejvíce energie a nesměřovat je na konec pracovní doby! Stanovit si priority a budovat si návyky.
-
Srozumitelné, zábavné, praktické, užitečné. A dobře odlektorováno!
-
Chtěla bych v praxi uplatnit mnoho poznatků z kurzu, ale zároveň si uvědomuji, že je dobré začínat postupně, malými změnami. I malá změna, pokud vytrváme, s sebou přinese změny další – na toto se moc těším. Veliký přínos pro mě má samotné plánování a především delegování určitých úkolů. Díky tomuto setkání jsem si řadu věcí ujasnila, sama sobě vysvětlila a utřídila.
-
Uvědomila jsem si, že řízení času není o rychlosti, ale o efektivnosti. A být efektivní neznamená pracovat mnoho, ale pracovat na správných věcech a v klidu. A mít správně nastavené priority a myslet na to, že opravdu některé činnosti můžu delegovat na ostatní. Že nemůžu být ten „Superman“, který všechno zvládne sám a ještě pomůže ostatním.
-
Lektor byl fakt výborný. K věci, zaujal, dobré tipy, entuziasmus, výborné písemné materiály. Super.
-
Celý kurz byl pro mě velmi prakticky přínosný a chtěla bych vyzdvihnout profesionalitu lektora, který s námi probíral jednotlivě a detailně naše pracovní povinnosti, a dával nám hned doporučení a tipy, jak naši situaci zlepšit.