Sebelaskavost jako zdroj naší síly I. - úvod do mindfulness

8h (1 den)

orez_skala

Termíny

14.3. 2023
9.5. 2023

O kurzu

Všímavá sebelaskavost je jedním z pilířů naší sebedůvěry a sebeúcty. Je o odvaze vystavit se tomu, co se v nás skutečně děje, je také o zájmu nabídnout sám sobě pomocnou ruku, stejně jako dobrému příteli. Pokud se ocitneme v obtížné situaci, nebo se nám něco nepovede, nabízí nám sebelaskavost nové možnosti, jak reagovat, aniž bychom se nechali odsoudit hlasem vnitřního kritika. Posiluje naši akceschopnost naplňovat naše cíle, jasně nastavovat hranice a říkat NE, když je to zapotřebí. Sebelaskavost je zdrojem naší vnitřní síly, občerstvuje nás. Přijďte načerpat z tohoto zdroje a ochutnat mindfulness, neboli všímavou sebelaskavost.

Co si z kurzu odnesete:

  • jednoduchá a účinná cvičení, která napomáhají zvládat stres a negativní emoce díky plnému prožívání přítomného okamžiku
  • profesionální podporu v oblasti sebepéče
  • náměty, jak získat odstup od posuzujících myšlenek a jak zacházet se svým vnitřním kritikem
  • zkušenost, jak být sám sobě nejlepším přítelem v každodenním životě i v náročných situacích

Na úvodní kurz navazuje kurz Sebelaskavost II., ve kterém si můžete protřednictvím interaktivních cvičení zmapovat základní aspekty sebelaskavosti.

Doporučujeme tento kurz pro ty, kteří mají opravdovou chuť poznat sami sebe a je jim blízká problematika duchovna. Nedoporučujeme tento kurz absolvovat z důvodu, že je třeba splnit povinné vzdělávání. Kurz by neměl být pro vás nutností, nýbrž odměnou. Podobně zaměřený je i kurz Zastav se a zpomal.

 

 

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie,s.r.o., Belgická 22, Praha2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Gabriela Urbášková, Mgr. Šimon Grimmich

Doporučený počet účastníků

8-12

Podzimní cena

2.590 Kč

Manažer/ka kurzu

Lukáš Vydra

Telefon: 739 320 671

E-mail: lukas.vydra@diakonicka-akademie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.

Reference od účastníků

  • Díky kurzu jsem získala nové nadhledy a metody do své práce. Dokážu se více zaměřit na své pocity.

  • V kurzu jsem se naučil alespoň chvilku věnovat meditaci a mindfulness.

  • V kurzu je příjemná atmosféra. Teorie je v souladu s praxí. Vyzkoušela jsem si relaxační techniky. Uvědomila jsem si některá niterní témata. Lektor vedl kurz "nenásilnou" formou!

  • Vynikající lektor, který nás prováděl meditacemi