O kurzu
Práce s klienty v sociálních službách je vždy týmovou záležitostí. Nezbytnou podmínkou k tomu je dobrá komunikace a dobře nastavené informační toky v zařízení.
Co se v kurzu naučíte:
- ujasníte si, které informace jsou pro vaši práci důležité
- pochopíte, proč je nezbytné tyto informace sdílet a jak si je můžete co nejjednodušeji předávat
- odhalíte komunikační zlozvyky, které negativně ovlivňují atmosféru na pracovišti, snižují vaši motivaci a ohrožují dobrou pověst vašeho zařízení (snižování významu práce druhých, pomlouvání a stereotypní přístup ke kolegům a nadřízeným apod.) – pochopíte, jaký mohou mít dopad pro organizaci i jednotlivé pracovníky
- naučíte se dívat na kolegy z více úhlů, uvědomíte si, v čem je každý pro tým přínosem, dokážete se navzájem ocenit, povzbudit i konstruktivně kritizovat
- vyzkoušíte si několik komunikačních technik, které předcházejí vzniku "dusna" na pracovišti (ocenění druhých, pochvala, konstruktivní kritika) a přispívají k tvůrčí, respektující a otevřené pracovní atmosféře - naučíte se omezit různá nedorozumění ve svém týmu, šumy a fámy
- dokážete druhé naladit a vytvořit příjemnou atmosféru ve svém týmu, kde se budete cítit dobře a bude se vám lépe pracovat
Součástí zakázky je analýza potřeb vašeho týmu. Před kurzem probereme silné a slabé stránky vašeho týmu a vaše očekávání od kurzu, a těm pak lektorka přizpůsobí jeho obsah.
Rozsah kurzu
16 hodin (2 dny)
Akreditace
MPSV
Lektor/ka
Mgr. Tomáš Kršňák, Mgr. Patricie Chvojková
Reference od účastníků
-
Zábavná forma kurzu, sympatická lektorka na svém místě. Kurz mě velmi bavil, úžasný přístup. Děkuji!
-
Nejpřínosnější bylo pro mě sebepoznání - co je potřeba posílit a které projevy jsou zbytečné.
-
Děkuji – celý kurz byl výborný, skvělá lektorka, lidský přístup.
-
Odnáším si nové návody na řešení konfliktů a odhodlání nenechat konflikty „vyšumět“. Budu se umět postavit za svůj názor. Vše má své řešení.
-
Chci poděkovat paní lektorce za velmi laskavý přístup a za její energii, kterou do školení vkládala.
-
Jednoduché, srozumitelné vysvětlení principů komunikace, vedoucí k odhalení chyb, kterých se dopouštím.
-
V komunikaci bych chtěla odstranit předpoklady a domněnky.
-
Výborná lektorka! Profesionální přístup, zároveň pohodová atmosféra.
-
Oba dva dny kurzu byly nabité konkrétními technikami komunikace a uvědomění si těchto technik - fungování týmového myšlení, jak prodat myšlenku...
-
Lektorka byla fantastická. Pozitivní člověk na pravém místě. Kurz byl velice prospěšný s velkým přínosem pro mě. Děkujeme Vám.