Komunikace pracovníků služeb pro seniory s rodinami klientů

8 hodin (1den), kurz na zakázku

DSC00712

O kurzu

Dobrá komunikace s rodinami klientů je jedním z důležitých předpokladů kvalitní péče o klienty v ambulantních a pobytových službách. V kurzu proberete různá úskalí komunikace s rodinou a ujasníte si témata, o kterých je vhodné a žádoucí s rodinou mluvit. Ujasníte si i okruhy informací, které vzhledem ke své pozici sdělovat nesmíte.

Nedílnou součástí kurzu jsou modelové situace, ve kterých si komunikaci v různých situacích prakticky vyzkoušíte.

Co se v kurzu naučíte:

  • naučíte se navázat a rozvíjet vzájemnou spolupráci s rodinou a získávat informace, které potřebujete pro nastavení kvalitní péče
  • ujasníte si, které informace potřebuje rodina slyšet a které předávat nesmíte
  • dokážete si vymezit hranice a získáte větší jistotu při komunikaci s rodinou
  • dozvíte se, jak přiměřeně informovat o "posledních věcech“ klientů, když v zařízení zemřou
  • ukážete si, jak je možné předcházet konfliktům s rodinami a jak je možné některé konfliktní situace diplomaticky vyřešit

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Michaela Lengálová, DiS., Mgr. Eva Provazníková

Doporučený počet účastníků

8 - 12

Manažer/ka kurzu

Anežka Dvořáková

Telefon: 739 320 671

E-mail: anezka.dvorakova@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.