Poradenské služby

Občanské poradny, krizová centra; 8h (1 den)

 

Termíny

2.10. 2020
PRO KRIZOVÁ CENTRA Přihláška
2.11. 2020
PRO OBČANSKÉ PORADNY Přihláška

O kurzu

Další z pravidelných setkání pracovníků v poradenských službách - občanské poradny a krizová centra, na kterém sdílíme dobrou praxi ze své služby.

Příklady témat, o kterých budeme diskutovat:

  • Jak správně uzavřít a ukončit smlouvu s klientem.
  • Jak správně poskytovat poradenství po telefonu, po mailu (náležitosti, GDPR apod.).
  • Jak nastavit cílovou skupinu - mám poskytovat poradenství lidem, kteří si mohou dovolit zaplatit jiné komerční služby?
  • Jak zajistit bezpečnost poradců, problémy s projevy agrese klientů.
  • Jak vykazovat přímou a nepřímou práci s klientem.
  • Jak mají v jiných poradnách nastavený proces jednání se zájemcem, který plynule přechází do poskytování služby.
  • GDPR při psaní individuálních plánů.
  • Jak ochránit sebe a své kolegy před nařčením ze špatně podané rady.
  • Práce s ohlašovací povinností.
  • …a mnoho dalších, která si na kulatý stůl donesete ze své praxe…

Využijte i Vy možnost setkat se s kolegy ze stejné služby a sdílet s nimi zkušenosti. Získáte podněty pro svoji práci a dozvíte se, jak s Vašimi problémy zacházejí jinde. A dostanete prostor k prezentaci dobré praxe ze svého zařízení. Kulatý stůl moderuje Eva Provazníková a Bc. Markéta Strížová z Diakonie Most / Mgr. Viola Hoznauerová z Diakonie - středisko křesťanské pomoci Praha.

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Eva Provazníková a Markéta Strížová

Doporučený počet účastníků

10

Jarní cena

1.290 Kč

Podzimní cena

1.290 Kč

Manažer/ka kurzu

Miroslav Strnad

Telefon: 734 647 185

E-mail: miroslav.strnad@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.

Reference od účastníků

  • Zkušenosti ostatních poraden a zajištění anonymity služby.
  • Sdílení s ostatními, zjištění, že řešíme všichni podobné věci.
  • Bezpečné prostředí kurzu na sdílení zkušeností.
  • Našel jsem několik dílčích inspirací pro naši práci.
  • Myslím, že bylo probráno vše, co účastníci chtěli.
  • Odnáším si vícero podnětů, děkuji za ně!