8 hod (1 den)
Požadavek standardu 15 na zjišťování spokojenosti s poskytováním služby u klientů, jejich rodin a u nezainteresovaných osob je pro vedoucí služeb někdy složitý úkol. Jak zjistit co nejvíce objektivních zpětných vazeb, aby to neobtěžovalo dotazované a nebylo to časově náročné pro pracovníky i dotazované? Jak s nashromážděnými výsledky dále pracovat?
Kulatý stůl je tu proto, abyste se během řízené diskuze s kolegy z jiných organizací dozvěděli, jak oni zjišťují spokojenost se svou službou, jak hodnotí kvalitu poskytování služby, jaké mají techniky a metody, jaké mají dobré i špatné zkušenosti s hodnocením kvality, jak výsledky hodnocení zapracovávají do praktických změn ve způsobu poskytování služby atd.
Příklady témat, kterým se budeme věnovat:
a mnoho dalších, které si přinesete ze své praxe.
Kulatý stůl moderuje Mgr. Milena Koubková, lektorka Diakonické akademie, která má s hodnocením kvality sociální služby osobní zkušenosti.
8 h (1 den)
Kulatý stůl je formou on-line přes aplikaci zoom, potřebujete notebook s kamerou a mikrofonem a dobrý internet.
Před kulatým stolem nabízíme zkoušku spojení, na které Vám pomůžeme odstranit případné technické problémy s připojením.
MPSV
Mgr. Milena Koubková
8 - 10
1.990 Kč
1.990 Kč
Eva Provazníková
Telefon: 739 320 819
8:30 - 15:30
Velmi přínosné, předčilo naše očekáváníelmi přínosné, předčilo naše očekávání.
Vzdělávání ,,kulatý stůl,, je zatím z mého pohledu nejpřínosnější typ školení.
Celkově se mi líbí forma předávání zkušeností z různých zařízení i odborný dohled a názor.