8 hodin (1 den)
Setkáváte se s tím, že se na Vás klienti nebo jejich rodinní příslušníci obracejí s dotazem, jak nejlépe sepsat závěť či jak někoho vydědit? Víte, co máte odpovědět klientům a rodinám, jak bude vypadat dědické řízení – jak se rozdělí mezi pozůstalé dům nebo uspořená částka v bance? Co se stane s finančními prostředky na účtu a majetkem, který byl součástí společného jmění manželů po úmrtí jednoho z manželů? Jak je to v případě, kdy manželé nemají společné děti? Chcete posílit své znalosti a prodiskutovat nejasnosti s právničkou na téma kdo dědí v případě, kdy není sepsána závěť, jak někoho zahrnout do závěti a že není možné jen tak z dědictví vyloučit tzv. neopominutelné dědice, jak správně postupovat při vydědění, jak je to v případě, kdy dědí osoba omezená ve správnosti či nezletilé dítě?
Nebo jste z pobytové sociální služby a máte zkušenost, že se po smrti Vašeho klienta rodinní příslušníci dohadují, kdo si může odnést šperky nebo 500 Kč v peněžence zemřelého klienta? Evidujete po zemřelých klientech jejich nezaplacenou úhradu za služby a nevíte, jak dluh přihlásit do dědického řízení? Co všechno při úmrtí klienta v zařízení sepisovat pro dědické řízení?
Při kulatém stole se o problematice dozvíte víc od právničky Ivany Svozilové, která aktuálně řeší dědická řízení v notářské kanceláři a získáte i informace, jak si s různými situacemi poradili kolegové z jiných sociálních služeb.
8 hodin (1 den)
Kulatý stůl je formou on-line přes aplikaci zoom, potřebujete notebook s kamerou a mikrofonem a dobrý internet.
Před kulatým stolem nabízíme zkoušku spojení, na které Vám pomůžeme odstranit případné technické problémy s připojením.
MPSV
Mgr. Ivana Svozilová
8 - 10
2.290 Kč
2.290 Kč
Eva Provazníková
Telefon: 739320819
8:30 - 15:30
Kulaté stoly jsou vždy přínosné, příklady dobré praxe mě vždy obohatí.
Kulatý stůl s paní Svozilovou byl opravdu skvělý!!
Velmi oceňuji přístup a profesionalitu moderátorky a organizační zajištění kurzu (zejména pro online podobu-podrobné informace, způsob zahájení kurzu, nabídka technické podpory).