Jak řešit každodenní problémy v praxi poradenských služeb?

Občanské poradny, krizová centra; 8h (1 den)

 

Termíny

7.11. 2019
Poslední 1 VOLNÉ místo Přihláška
2.11. 2020

O kurzu

První setkání ke sdílení dobré praxe pracovníků v poradenských službách - občanské poradny a krizová centra.

Příklady témat, o kterých budeme diskutovat:

  • Jak správně uzavřít a ukončit smlouvu s klientem.
  • Jak správně poskytovat poradenství po telefonu, po mailu (náležitosti, GDPR apod.).
  • Jak nastavit cílovou skupinu – mám poskytovat poradenství lidem, kteří si mohou dovolit zaplatit jiné komerční služby?
  • Jak zajistit bezpečnost poradců.
  • Jak vykazovat přímou a nepřímou práci s klientem.
  • …a mnoho dalších, která si na kulatý stůl donesete ze své praxe…

Využijte i Vy možnost setkat se s kolegy ze stejné služby a sdílet s nimi zkušenosti. Získáte podněty pro svoji práci a dozvíte se, jak s vašimi problémy zacházejí jinde. A dostanete prostor k prezentaci dobré praxe ze svého zařízení. Kulatý stůl moderuje Eva Provazníková.

 

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Eva Provazníková a Markéta Strížová

Doporučený počet účastníků

10

Cena

1.290 Kč

Manažer/ka kurzu

Miroslav Strnad

Telefon: 734 647 185

E-mail: miroslav.strnad@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.