Jak řešit každodenní problémy v praxi pečovatelské služby?

8h (1 den)

Termíny

19.9. 2019

O kurzu

  • Jak si umíte poradit v náročných situacích jako jsou například špatné hygienické podmínky u klienta doma?
  • Jak postupovat, v případě, že se rodina ke svému blízkému chová nevhodně (vulgárně, nedostatečně dávají svému blízkému najíst, nedostatek čistého prádla, chovají se k němu jako k dítěti, zanedbávání).

  • Za jakých podmínek ukončit smlouvu o poskytování služby u klienta.
  • Komunikace s ,,problematickou" rodinou, jak se co nejlépe domluvit. Způsob předávání informací.

  • Jak postupovat, když přání klienta jde proti přání rodiny, např. v případě klientů s demencí, či postižením, které straně a proč vyhovět. Kdo je pro službu ,,zákazníkem".
  • Jak pracovat se závislým klientem, který nadužívá návykové látky a Vy přícházíte poskytovat péči do domácnosti, kde je ,,opilý" klient.

Tyto (a další) otázky budou předmětem diskuze kulatého stolu. Využijte možnosti setkat se s kolegy z jiných terénních služeb sociální péče a sdílet s nimi zkušenosti a příklady dobré praxe. Dostanete nové nápady a podněty pro Vaši práci nebo zjistíte, že právě Vaše praxe je to pravé a fungující. Tato diskuze je určena pro terénní služby sociální péče, tedy pro pečovatelské služby, osobní asistence a terénní odlehčovací služby.

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin (1 den)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Eva Provazníková

Doporučený počet účastníků

10 - 12

Cena

1090,- Kč

Manažer/ka kurzu

Michaela Lengálová

Telefon: 604 283 571

E-mail: michaela.lengalova@diakonie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30